Які новини з фронту я хочу читати

 Новини з фронту 

Які новини з фронту я хочу читати 

Читаю новини з місця бойових дій , у нас пишуть, що росіяни обстріляли українські позиції, поранено, або вбито українців.

Чому я не читаю новин, проте, що українці змогли дати відсіч і загинуло декілька росіян ? Невже в нас немає такої статистики і ми не знаємо що відбувається за лінією фронту.

Для пересічної людини складається враження, що ми жертва, яка нездатна дати відповідь агресору.

Особисто мені хотілося читати новини не тільки про смерть українців, мені хотілося читати новини і про смерть росіян, які окупували частину нашої землі.

Читати - Український оперативно тактичний ракетний комплекс Грім - 2

Мені хотілося знати їхні імена, звання, і бути впевненим в тому, що українські військові не живі мішені на лінії фронту. 

окупанти російські

На цю тему мені в ютубе написали думку - Тому що Зеленський хробак....

Думаю проблема в приховуванні статистики російських втрат на Донбасі в іншому. Мені пересічному громадянину, інформаційні агентства хочуть нав'язати думку, що моя країна не воює з Росією, також мені хочуть нав'язати думку, що моя країна нездатна оборонятися, вона здатна бути лише жертвою агресора. Інформаційні агентства, по чиємусь наказу, все що відбувається на фронті умисно викривляють, розповідають про якихось бойовиків, і також розповідають, що там вбивають лише українців. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Автор пісні Мій друже Ковалю і Поручик Галіцин